Wednesday, June 12, 2013

Inspirasi Pagi Ini

“Follow your dreams, believe in yourself and don't give up.” 
-Rachel Corrie-

“ Raihlah mimpimu, yakinlah pada kemampuanmu, dan jangan menyerah. ” 
- Rachel Corrie -

Believe in Yourself

There may be days when you get up in the morning and things aren’t the way you had hoped they would be. That’s when you have to tell yourself that things will get better. 

Akan ada suatu ketika dimana Anda bangun di pagi hari dan semua hal tidak terjadi sesuai dengan apa yang Anda harapkan. Saat itulah Anda harus mengatakan pada diri Anda sendiri bahwa semuanya akan menjadi lebih baik. 

There are times when people disappoint you and let you down. But those are the times when you must remind yourself to trust your own judgments and opinions, to keep your life focused on believing in yourself. 

Ada suatu waktu ketika orang lain mengecewakan diri Anda. Saat itu terjadi, ingatlah untuk tetap yakin pada penilaian dan pendapat Anda, tetaplah percaya pada diri Anda sendiri.

There will be challenges to face and changes to make in your life, and it is up to you to accept them. Constantly keep yourself headed in the right direction for you. It may not be easy at times, but in those times of struggle you will find a stronger sense of who you are. 

Akan ada banyak tantangan yang harus dihadapi dan perubahan yang terjadi dalam hidup, itu semua tergantung apakah diri Anda bersedia menerimanya atau tidak. Tetaplah berjalan di arah yang benar. Memang tidaklah mudah, tapi di masa-masa itulah Anda akan menemukan jati diri Anda sebenarnya.

Take turn every day to share how we can practice this in our workforce. Bahasa: E untuk Empowerment Bagaimana kita dapat merealisasikan hal ini dalam lingkup kerja kita? PEOPLE Philosophy of the Week Announcements English Corner Benefits of Taking a Walk Steps to Healthier YOU –Part 2 EMPOWERMENT So when the days come that are filled with frustration and unexpected responsibilities, remember to believe in yourself and all you want your life to be. 

Ketika tiba waktunya ketika Anda dipenuhi rasa kekecewaan yang besar dan tanggung jawab yang datang tak terduga, ingat, yakinlah pada diri Anda sendiri dan pada apa yang Anda inginkan dalam hidup. 

Because the challenges and changes will only help you to find the goals that you know are meant to come true for you. 

Karena tantangan dan perubahan akan membantu Anda untuk mencapai tujuan yang Anda tahu bahwa itu akan menjadi kenyataan bagi Anda.

No comments:

Post a Comment